اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بسکتبال ایران و عربستان|صعود به مرحله نهایی کاپ آسیا

  • کد خبر: ۷۰۶۰۷
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
نتیجه دیدار بسکتبال ایران و عربستان|صعود به مرحله نهایی کاپ آسیا
تیم ملی بسکتبال کشورمان به عنوان تیم نخست با برتری بر سعودی‌ها به مرحله نهایی آسیا کاپ صعود کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران یا برتری ۷۰ - ۶۴ مقابل عربستان به عنوان تیم نخست گروه E به مرحله نهایی آسیا کاپ صعود کرد.
دیدار تیم‌های ملی ایران و عربستان از گروه E در سالن شاهزاده حمزه امان آغاز شد.

بازیکنان آغازگر عربستان سعودی: خالد عبدالجبر، ایوب الحوساوی، مثنی المروانی، محمد السویلم و مصعب طارق
سرمربی:‌علی السنحانی

بازیکنان آغازگر ایران: بهنام یخچالی، صمد نیکخواه بهرامی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و آروم گرامی‌پور
سرمربی: مهران شاهین طبع

تیم ایران که صعود خود را در بازی پیش قطعی کرده بود، کار را بهتر آغاز کرد و موفق شد ۲۰ - ۱۶ کوارتر نخست را به سود خود تمام کند. عربستان، اما که بازی برایش حکم مرگ و زندگی داشت در ۱۰ دقیقه دوم بازی بهتری انجام داد و ۱۷ بر ۱۴ به برتری رسید، اما این تیم ایران بود که با حداقل برتری به رختکن رفت.
تلاش دو تیم در کوارتر سوم هم تساوی در عدد ۱۵ بود تا نتیجه ۴۹ -:۴۸؛ به سود تیم کشورمان باشد.
در آغاز کوارتر سوم حمله ۳ امتیازی یخچالی هرچند با پرتاب السویلم سبد اول را گرفت، اما حسن زاده و پس‌از او داورپناه اختلاف را بیشتر کردند. بهنام اختلاف را به ۷ می‌رساند. بازی خوب بازیکنان ایران در دفاع و حضور نوید رضایی فر ورق را برمی‌گرداند و در امتیاز ۶۳ - ۵۶ السنحانی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت ۳ امتیازی نوید رضایی‌فر اختلاف را دو رقمی می‌کند. خود نویددر حمله بعد جفت پرتاب آزاد موفقی دارد.
در ادامه تیم عربستان در فاصله یک دقیقه و نیم به پایان دفاع فول کورت را اعمال کرد و موفق شد ۴ امتیاز پیاپی بگیرد تا این بار شاهین طبع وقت استراحت بخواهد. اختلاف به ۶ کاهش می‌یابد. در بازگشت آروم ایران را به ۷۰ می‌رساند. السنحانی از آخرین وقت استراحت خود هم بهره می‌گیرد. در بازگشت فلوتر خالد موفق است، اما دو پرتاب عربستانی‌ها هدر می‌رود تا ایران ۷۰ - ۶۴ با نتیجه‌ای مشابه بازی رفت عربستان سعودی را شکست دهد و به عنوان تیم نخست گروه E به مرحله نهایی صعود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->